Vaším úkolem bude:
- Účtování došlých a vydaných faktur tuzemských a zahraničních
- Kontrola konečných zůstatků svěřených účtů
- Příprava podkladů pro měsíční a roční uzávěrky ve spolupráci s hlavní účetní
- Evidence a kontrola účetních dokladů, archivace dokladů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost účetnictví a oblasti daní
- dobrou znalost MS Excel
- profesionalitu, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a loajalitu
- zájem stále se rozvíjet a učit se novým věcem
Výhodou bude, pokud budete znát:
- IS BYZNYS
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost využívat v domluveném rozsahu také home office
- termín nástupu možno domluvit dle dohody
- dobré finanční ohodnocení
- bohatý program zaměstnaneckých benefitů (stravenkový paušál,příspěvek na dovolenou, 5. týden placeného volna, permanentky na sport a kulturu, občerstvení na pracovišti atd.)
Zaujala Vás tato pozice? Pošlete Váš životopis na e-mailovou adresu: personalni@elmoz-czech.cz