Účetní

Vaším úkolem bude:

  • Účtování došlých a vydaných faktur tuzemských a zahraničních
  • Kontrola konečných zůstatků svěřených účtů
  • Příprava podkladů pro měsíční a roční uzávěrky ve spolupráci s hlavní účetní
  • Evidence a kontrola účetních dokladů, archivace dokladů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • znalost účetnictví a oblasti daní
  • dobrou znalost MS Excel
  • profesionalitu, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a loajalitu
  • zájem stále se rozvíjet a učit se novým věcem

Výhodou bude, pokud budete znát:

  • IS BYZNYS

Co Vám můžeme nabídnout:

  • možnost využívat v domluveném rozsahu také home office
  • termín nástupu možno domluvit dle dohody
  • dobré finanční ohodnocení
  • bohatý program zaměstnaneckých benefitů (stravenkový paušál,příspěvek na dovolenou, 5. týden placeného volna, permanentky na sport a kulturu, občerstvení na pracovišti atd.)

 

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete Váš životopis na e-mailovou adresu: personalni@elmoz-czech.cz