Technicko-Administrativní referent/ka

Náplň práce

  • Administrativní podpora při přípravě stavebních projektů
  • Komunikace s úřady, správci sítí a dalšími institucemi za účelem zajištění potřebných vyjádření a dokumentů
  • Sledování souladu projektů s územními plány
  • Shromažďování a evidence podkladů, rozhodnutí, smluv a povolení
  • Jednání s vlastníky pozemků ohledně smluv budoucích na věcná břemena
  • Příprava a kompletace dokumentace dle předem dané struktury
  • Spolupráce s projektovým týmem a dalšími odděleními ve firmě

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ/VŠ vzdělání (technický směr výhodou, nikoliv podmínkou)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Zkušenosti v oblasti inženýringu výhodou, ale ne podmínkou
  • Uživatelská znalost PC (MS Word, Excel, Outlook, internet)
  • Samostatnost, schopnost organizace práce a dodržování termínů
  • Logické uvažování
  • Výborné komunikační dovednosti – písemné i ústní

Co vám můžeme nabídnout

  • Velmi dobré finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Bonusy při pracovním a životním jubileu
  • Možnost práce z domova
  • Zaučení a podporu od zkušených kolegů
  • Přátelský tým, na který se můžete spolehnout
  • Zázemí stabilní rodinné firmy
  • Příspěvek na volnočasové aktivity
  • Příspěvek na penzijní spoření
  • Firemní akce pro zaměstnance i jejich rodiny
  • Nástup možný dle dohody

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete Váš životopis na e-mailovou adresu: personalni@elmoz-czech.cz

 

Facebook
Instagram
Přejít nahoru