PERSONALISTA / PERSONALISTKA

Samostatnost a preciznost je Tvé druhé jméno?
Jsi iniciativní, baví Tě práce s lidmi a máš zkušenosti s personální agendou?
Orientuješ se v zákoníku práce a Excel Tě nerozhodí?
Tak to hledáme právě Tebe! Přidej se k nám na plný nebo zkrácený úvazek (min. 6 hodin denně).

Co vás u nás čeká?

  • Vedení personální agendy – zajištění kompletní HR administrativy od nástupu až po ukončení pracovního poměru
  • Zpracování pracovněprávní dokumentace – smlouvy, dodatky, výpovědi a další dokumenty
  • Nábor nových kolegů – příprava inzerce, aktivní oslovování kandidátů, vedení pohovorů
  • Zaměření na mladé talenty – spolupráce se školami, kariérními centry a účast na veletrzích práce
  • Správa sociálních sítí – tvorba HR obsahu, prezentace firemní kultury a budování značky zaměstnavatele
  • Každodenní komunikace s kolegy a uchazeči – osobně, telefonicky i e-mailem
  • Spolupráce s externí mzdovou agenturou – předávání podkladů pro zpracování mezd
  • Příprava reportů a podkladů pro kontroly – komunikace s úřady, zajištění souladu s legislativou

Co očekáváme od Tebe?

  • Znalost pracovního práva a základů mzdové problematiky
  • Praxi v oblasti HR a personalistiky
  • Dobrou znalost práce s PC, především MS Excel
  • Samostatnost, spolehlivost a systematický přístup
  • Komunikační dovednosti a přátelské vystupování

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku (min. 6 hodin denně)
  • Zaučení a podporu týmu, na který se můžeš spolehnout
  • Zázemí stabilní rodinné firmy s férovým přístupem
  • Velmi dobré finanční ohodnocení
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na dovolenou, penzijní spoření
  • Volné vstupy na sport a kulturu
  • Školení a možnost kariérního růstu
  • Společné firemní akce i pro rodiny

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete Váš životopis na e-mailovou adresu: personalni@elmoz-czech.cz

Facebook
Instagram
Přejít nahoru